سایت دفتر مهندس عابدی نماینده مردم شریف طبس  در مجلس:در اين شبهاي قدر ، واي بر دروغگويان-مجلس نهم:47

سایت دفتر مهندس عابدی نماینده مردم شریف طبس  در مجلس هشتم: - در پي هياهوهاي تبليغاتي برخي از افرادي كه با وقاهت كامل در اين ماه مبارك دروغگويي و دورغ پردازي مي كنند . . .

سایت دفتر مهندس عابدی نماینده مردم شریف طبس  در مجلس هشتم:  -در پي اخبار كذب و دروغي كه بارها و به فراخور زمان و فضاي موجود از سوي دو سايت به ظاهر خبري در استان هاي خراسان جنوبي و يزد منتشر شده است و در راستاي احترام به فهم و شعور عموم مردم شريف شهرستان هاي طبس، فردوس، سرايان و بشرويه و با توجه به اينكه تا كنون چندين خبر و موضوع مهم را كه آقاي عابدي اقدام كرده يا در حال پيگيري آنها هستند را بدون هيچ غرض ورزي اصلاع رساني كرده ايم كه خود گوياي اقدامات و شرايط موجود بوده است.

نكته اوّل : در زماني اخبار داغ استعفاي افراد براي كانيداتوري مجلس نهم نقل محافل و مجالس بود، به استناد يك منبع آگاه(دروغگو) بر روي اين خبر پافشاري نمودند كه آقاي عابدي كارشناسي ارشد ندارد و نمي تواند براي دوره بعد شركت كند.

خارج از اينكه آرزوهايشان را در قالب يك منبع به ظاهر آگاه منتشر مي كنند، حتي به خود زحمت مراجعه به سايت مجلس و رصد نمودن اطلاعات نمايندگان را نمي دهند.

نكته دوّم : در تاريخ 24 مرداد 1390 ساعت10و20دقيقه صبح خبري را با عنوان پيام آقاي عابدي درخصوص هياهوي تبليغاتي برخي از...(اصل خبر) منتشر و مطالبي را جهت اطلاع عموم مردم به تفصيل ارائه و دو پيشنهاد آقاي عابدي به شرح ذيل :

پيشنهاد مطرح شده - الف :

1 - فرمانداري ويژه ، اعطاء نمايندگي مستقل به شهرستان طبس و بازگشت به استان خراسان رضوي

يا

2 - فرمانداري ويژه ، اعطاء نمايندگي مستقل به شهرستان طبس و ماندن در استان يزد

3 - و اعطاء نمايندگي مجلس به شهرستانهاي فردوس، سرايان و بشرويه و به مركزيت فردوس

پيشنهاد مطرح شده - ب :

4- فرمانداري ويژه ، نمايندگي مشترك با شهرستان بشرويه به مركزيت طبس و بازگشت به استان خراسان رضوي

يا

5 - فرمانداري ويژه ، نمايندگي مشترك با شهرستان بشرويه به مركزيت طبس و ماندن در استان يزد

6 - و اعطاء نمايندگي مجلس به شهرستان فردوس و سرايان و به مركزيت فردوس

را تشريح نموديم، كه گوياي اقدامات ايشان درخصوص لايحه افزايش تعداد نمايندگان مجلس بوده و هست.

اما گروهي خاص به صرافت افتاده و در جهت كمرنگ كردن اين اقدامات همانند گذشته منبع دروغيني را دستمايه دروغ پردازي خود كرده و در ساعت 7و10 دقيقه بعدازظهر همان روز و درست بعد از حدود 8ساعت اخبار كذبشان را منتشر مي كنند.

وَيْلٌ يَوْمَئِذٍ لِّلْمُكَذِّبِينَ ﴿آيه۴۰ - سوره مرسلات)

چند سئوال :

1- چرا در دو مورد اشاره شده (كارشناسي ارشد و لايحه تعداد نمايندگان مجلس) بدون ارائه مستندات و معرفي منابع اخبار

دروغ خود را منتشر كردند؟

-2اگر رعايت صداقت در انتشار اخبار شعار واقعي شان باشد، آيا نمي شد جهت احترام به فهم و شعور مخاطبين و مردمي

كه اين اخبار را مي خوانند، طي تماسي با آقاي عابدي تأييديه خبر منتشر شده در 24مرداد سايت شان را مي گرفتند؟!!

آقاي عابدي فارغ از خط و خطوط فكريشان، نزديك به 18 ماه پيش و در راستاي پيگيري يكي از پروژه هاي حوزه انتخابيه با

آن كسي كه نامشان در ابتداي خبر سراسر كذب يكي از دو سايت آمده ديدار كرده اند، ولاغير.

همچنين درخصوص نفر دوم خبر دورغ منتشر شده هم، چند ماهي هست كه از آخرين ديدارشان با ايشان مي گذرد.

3- آيا با انتشار اخبار دروغ و بدون پايه و اساس و به بهانه يك منبع به ظاهر آگاه، جز سلب آسايش رواني مردم و به چالش

كشانيدن كليّت انتخابات پيش رو و ايجاد انحراف مي شود هدف ديگري براي اين اقداماتتان عنوان نمود؟

خداوند متقين، صادقين را دوست دارد ، بيايد در اين ماه مبارك و شبهاي قدر، بدون حُبّ و بُغض و در راستاي حفظ امنيّت اجتماعي و رواني مردم شريف ايران و دستيابي به اقتدار منطقه و جمهوري اسلامي ايران، صادقانه و ولايي فكر و عمل كرده و به منويات مقام معظم رهبري(مدظله) كه همين اصحاب رسانه منتشر كننده آن بودند عمل كرده و از گروه دروغ پرداز، فتنه انگيز و انحرافي دوري جسته و از كارهايي كه به جز ايجاد نگراني، و اختلاف براي مردم حاصلي ندارد جداً خودداري فرماييد.

چرا كه بهترين محكمه وجدان و انصاف انساني هر فرد و بهترين مدعي العموم و دادستان نيز همانا خود مردم هستند كه در اين فضاي پرُهياهو و دورغين قضاوت خواهند كرد كه صادق كيست و كلام صادقانه چيست؟

پس براي بهتر و صادقانه خدمت كردن به مردم و اطلاع رساني به آنها، بياييم صادقانه فكر و عمل كرده و براي دنياي ديگران آخرت خودمان را نفروشيم.

پيام نماينده:

مردم شريف شهرستان هاي طبس، فردوس، سرايان و بشرويه بدانند كه محمّدكريم عابدي به عنوان وكيل تمامي آنها - بدون توجه به تعلقات فكري و سياسي شان- در مجلس هشتم بوده و براساس وظيفه شرعي و قانوني كه بر گردن خود احساس مي كنم، شبانه روز براي رسيدن به بهترين شرايط و ارتقاء شهرستانهاي حوزه انتخابيه از تمام جهات تلاش نموده و برخلاف برخي از گروه ها و جريانات كه اقدامات را صرفاً در جهت رضايت خود و گروه شان انجام مي دهند، ملاك عمل و انجام امور خود را نظر اكثريتي مردم مي دانم و در راه رسيدن به رضايت اكثريتي مردم كه همانا رضايت خداوند است از هيچ تلاشي مذايقه نخواهم كرد.

اين را صادقانه عرض مي كنم كه براي خوشايند گروهي خاص هيچگاه اقدام نكرده و آخرت خود را براي دنياي آنها نخواهم فروخت و تمام همّت و تلاش عابدي براي كسب رضايت اكثريت مردم و حفظ و پاسداري از منافع هر يك از شهرستانهاي حوزه انتخابيه صرف خواهد شد ، چرا كه سخنان و دفاعيه هاي نماينده شما درخصوص منافع هر يك از شهرستانها در صحن علني و غيرعلني، كميسيون ها و ساير جلسات به عنوان اسنادي تاريخي براي دفاع از حقوق مردم مناطق محروم ايران اسلامي-خاصه حوزه انتخابيه- ،ضبط و در پيشگاه خداوند ثبت گرديده است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا